четвер, 31 серпня 2017 р.

Україна моєї мрії



Літній ранок у Чернігівці. Світлина автора.
У переддень Дня знань переглядаю роботи своїх учнів. Одне із завдань наприкінці минулого навчального року пропонувало молодому поколінню висловитися на тему "Україна моєї мрії".
Ось деякі з них. Авторський стиль збережено.

"...На мою думку, щоб в країні було все добре і вона розвивалася перш за все повинна бути добра, розумна і чесна влада...головним хто може змінити державу - це люди...Я буду сподіватися на добре та успішне майбутнє." (Станіслав)

"...Для мене Україна моєї мрії - це стабільна економіка з високим рівнем життя всіх людей... Це України з Кримом та Донбасом." (Сергій)

"...я хочу бачити свою країну розвиненою, могутньою державою, якою будуть керувати небайдужі до свого народу мудрі люди... Ми зміцнимо нашу країну, зробимо її по справжньому вільною і незалежною." (Анастасія)

Україну зробить кращою молоде покоління, ті, кого вже завтра тисячі шкільних дзвоників покличуть за шкільні парти. Якими вони виростуть? Чи не забудуть чого прагнули? Чи збудують Україну своєї мрії?

Як ніколи відчуваєш відповідальність. Перед учнями, батьками, суспільством, державою. За майбутнє. За Україну про яку мріють діти.

Немає коментарів:

Дописати коментар